luni, 2 februarie 2009

Chestiuni tehnice:)

Dragilor,

Am vrea sa ne intalnim sambata, 14 februarie, pentru a stabili detaliile organizatorice.

Pana in acest moment am vorbit cu Catalina Mereuta (defapt, pentru a fi corenta, ea m-a contactat pe mine:)), cu Oana Pites (fosta Checherita) care va incerca sa vina si cu Anca Paun (fosta Arnautu) de la care astept raspuns daca va putea veni sau nu.

Ar fi grozav daca am fi prezenti macar cate o persoana de la fiecare clasa. Asteptam inscrieri:) pentru intalnire

Catalina a fost foarte draguta si mi-a spus ca se va ocupa de identificarea cataloagelor noastre si va face lista cu elevii din fiecare clasa. Multumim Catalina si te asteptam pe blog cu vesti. Vom posta listele cu numele din fiecare clasa, astfel incat cei care stiu datele de contact de la colegi sa le poata completa.

Ne-am gandit ca o perioada buna pentru desfasurarea evenimentului ar fi sfarsitul lunii mai.
Ne-am gandit ca ar fi o perioada buna din doua considerente:
1. pe 19 aprilie sunt Sfintele Sarbatori de Paste si ar fi bine sa treaca cam o luna de la Sarbatori, astfel incat cei care nu sunt in localitate sa nu fie nevoiti sa faca doua drumuri acasa la intervale prea scurte de timp.
2.in iunie incep pregatirile pentru bacalaureat, iar profesorii este posibil sa fie prea ocupati pentru a mai avea timpul necesar sa participe la Intalnire.

Ce parere aveti despre aceasta perioada?

Pentru locatie ne-am gandit la Restaurantul "Trust Doina". Ce parere averti?

Voi incerca zilele acestea (cu ajutorul mamei mele) sa aflu care este disponibilitatea restaurantului pentru sfarsitul lunii mai. De asemenea voi incerca sa aflu care este costul estimativ al unui meniu. Cand am ceva stiri le voi posta aici.

Cam atat momentan.....sa aveti zile frumoase,
Letitia

2 comentarii:

anca paun spunea...

e perfect .ne intalnim pe 14.o sa mai trimit lui iulia ungureanu(fosta ionel).

Anonim spunea...

perfect. merci mult Anca :)

Pup,
L