marți, 24 februarie 2009

NU am disparut...

Dragilor,

chiar daca nu am mai dat nici un semn, nu am disparut in spatiu, nu ne-am luat jucariile si am plecat acasa...:)

Ne-am vazut, asa cum stabilisem pe 14 februarie, intr-o formula mai restransa decat cea stabilita initial, dar foarte eficienta (Catalina, Elidia, Janet, Anca si subsemnata).

Am stabilit de principiu meniul, orarul de desfasurare a activitatilor, alte detalii organizatorice (decoratiuni de sala, decoratiuni florale, muzica, cadouri pentru porfesori, etc.). In acest momnet obtinem preturile pentru fiecare dintre chestiile de care avem nevoie pentru a putea face un buget realist si a stabili taxele de participare.

speram sa fie gata pana cel mai tarziu la finalul acestei saptamani.

Revin la voi cu rugamintea mare de tot de a incerca sa mai intrati in legatura cu fosti colegi si a-i ruga sa ne transmita adresele de email. Scopul este de a reduce numarul mare de invitatii tiparite si transmise prin posta la adresele pe care le avem in cataloage. Costurile de tiparire si de posta vor ridica taxa de participare, de aceea este foarte important sa transmitem cat mai multe invitatii pe email.

Cam atat momentan...revin cat de curand cu informatii noi si mai coerente:)

Mult spor in tot ce faceti:)
L

Niciun comentariu: