miercuri, 4 februarie 2009

Clasa Real A

Antohi Dan – Alexandru
Apredoaiei Alina – Maria – avem date de contact
Arnăutu Anca– avem date de contact
Avasîlcăi Andreea – Maria– avem date de contact
Babeş Iustina – Emanuela– avem date de contact
Baghiu Ada – Sorana– avem date de contact
Bâtfoi Letiţia– avem date de contact
Bistriceanu Elena
Ciofu Elena– avem date de contact
Cobrea Elena – Lavinia– avem date de contact
Cojocaru Liviu
Cosma Gheorghe

Cucescu Loredana – Nicoleta– avem date de contact
Curelariu Elena
Dumitraş Adrian
Enea Constantin

Floş Georgeta – Geanina– avem date de contact
Gaman Dumitriţa
Goian Doina – Maria– avem date de contact
Iliescu Oana– avem date de contact
Ionel Iulia– avem date de contact
Ionică Iuliana– avem date de contact
Lungu Doru – Nicuşor– avem date de contact
Macsim Paula– avem date de contact
Nichifor Codruţa – Elena– avem date de contact
Roşu Alina – Elena
Solomon Ana – Ancuţa

Ţuţu Andreia– avem date de contact

NU AVEM DATELE DE CONTACT DE LA 10 PERSOANE!

Numele ingrosate sunt ale persoanelor de la care nu avem date de contact. Va rugam, in masura in care aveti date de contact sau puteti cumva ajunge la persoanele respective, sa ne transmiteti datele lor de contact (in primul rand adresa de email)

11 comentarii:

anca paun spunea...

am mai vb si cu iulia ungureanu(ionel), cu alina apredoaei cu gabi otea cred ca era la biochimie, ii trimit si lui janete si nu mai stiu....

Anonim spunea...

@ anca

gabi otea s-a inscris deja:)

la iulia, alina si janete, ar fi grozav daca ai putea sa imi dai niste adrese de mail ca sa le pot trece in baza de date (imi poti scrie aici sau pe adresa mea de mail: letitia.batfoi@irt.ro)

Pup si spor,
L

anca paun spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
anca paun spunea...

nu stii elidia trofin a fost cu noi in promotie la economic???pot sa-i trimit si ei un msj pe hi5, dar nu stiu daca a fost cu noi...

anca paun spunea...

cred ca mai pot vb si cu andreea chiriac, sau iei tu legatura cu ea ,da? vb cu mama ei

Anonim spunea...

@ anca

Elidia Trofin a luat deja legatura cu mine. A fost foarte foarte draguta si ne vom vedea cu ea pe 14 februarie. Va face parte si ea din echipa de organizare.

Cu andreea chiriac pot vorbi eu prin mama.

Anonim spunea...

Buna,

si felicitari initiatorilor:) Ma alatur si eu cu 2 contacte. Sper rusinea mea am tinut legatura doar cu o singura colega, cu Iuli bineinteles, dar pot sa ma laud in schimb am tinut-o bine! In continuare e sigura si mandra detinatoare a titlului de 'colega mea de banca' :) Letitia, iti dau pe mail contactele noastre.

Anonim spunea...

Salutare,

eu sunt inscrisa si pe o retea numita colegi.ro. Am intrat acolo si am recunoscut vreo 2 figuri de colegi din generatia noastra la care am indraznit sa le trimit link-ul blog-ului.
La cei pe care nu ii cunoasteam nici in liceu nu m-am incumetat:) poate intrati si voi sa vedeti daca nu gasiti ceva figuri / nume familiare pe acolo.
Weekend placut,

Anonim spunea...

Yes if the truth be known, in some moments I can reveal that I agree with you, but you may be in the light of other options.
to the article there is stationary a without question as you did in the fall efflux of this demand www.google.com/ie?as_q=retired pandora glass beads ?
I noticed the axiom you suffer with not used. Or you profit by the pitch-dark methods of development of the resource. I suffer with a week and do necheg

Anonim spunea...

Yes undoubtedly, in some moments I can bruit about that I agree with you, but you may be considering other options.
to the article there is quiet a question as you did in the fall publication of this beg www.google.com/ie?as_q=de language ps3 soft soft ubi ubi ?
I noticed the catch-phrase you suffer with not used. Or you functioning the dreary methods of promotion of the resource. I suffer with a week and do necheg
Your aferanas :)

Anonim spunea...

[url=http://www.answerbag.com/profile/1237027]1Click DVD Copy 5.4.1.8[/url] [url=http://www.answerbag.com/profile/1237546]ALLConverterToiPhone[/url]
Xilisoft 3GP Video Converter 3.1.52 MOV To PSP Converter/Splitter
http://www.blogportalen.no/blog/?u=videoseandrew1 Aoa DVD Ripper
[url=http://www.blogportalen.no/blog/?u=videoseashton0]McFunSoft Video Capture 6.9.0.2[/url] [url=http://www.adulthostedblogs.com/?u=videoseadair3]Torrent Wmv Video Cutter[/url]
Easy RM RMVB to DVD Burner 1.4.1 All DVD to MP4 Converter
http://greatajax.com/members/EyeCare-Player-49/default.aspx Raize Video to Flash Converter
Leap Free YouTube to 3GP Xbox Psp Zune Converter
my icq:858499940385