luni, 2 februarie 2009

Instructiuni pentru postare comentarii pe blog

Dragii mei,

Pentru acei dintre voi care nu ati avut pana acum ocazia sa scrieti pe bloguri, orice comentariu la articolele prezentate aici se poate face astfel: la finalul fiecarui articol postat veti vedea iconita "o comentarii" sau "1 comentariu", in functie de numarul de comentarii postate. Daca mergeti cu mouselul pe iconita respectiva vi se va deschide o noua fereastra in care in partea dreapta veti vedea ca apar comentariile deja postate la articolul respectiv, iar in partea stanga apare o caseta care deasupra are urmatorul text: "introduceti comentariu". Acolo puteti scrie orice comentariu doriti. Dupa ce ati terminat de scris trebuie sa va "alegeti o identitate" pentru a putea publica comentariul vostru. Daca aveti adresa de email pe gmail, si optati pentru prima varianta, puteti introduce userul si parola de la adresa de email dupa care accesati butorul "Publicare comentariu." Daca nu doriti sa utilizati aceasta optiune, puteti opta pentru varianta a III -a "Nume/Adresa URL" - introduceti acolo numele vostru si accesati butonul "Publicare comenatriu". Pentru a accesa una din varinatele de mai sus, trebuie sa mergeti cu mouselul si sa bifati varianta dorita.

Cam asta a fost despre cum se poate scrie in acest blog.

La cat mai multe mesaje,
Letitia

18 comentarii:

Anonim spunea...

Letitia Batfoi
letitia.batfoi@irt.ro
Clasa: RA

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

sorry, am uitat sa las numarul de telefon: 0726137677

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
noi, dupa 10 ani spunea...

@Otea Maria Gabriela, Elidia Trofin, Alin

Va multumim mult pentru inscriere. Va asteptam oricand cu pareri si idei. Va stam la dispozitie cu orice informatii suplimentare aveti nevoie.

Sa ne vedem cu bine,
Noi, echipa de organizare

noi, dupa 10 ani spunea...

@Gabi, Elidia si Alin

Adresele voastre de email au fost introduse in baza noastra de date.

Va multumim si va asteptam cu idei si pareri pe blog. Va rugam sa nu ezitati sa ne contactati pentru orice informatii suplimentare aveti nevoie.

Cele bune,
Echipa de organizare

Anonim spunea...

http://www.trilulilu.ro/laleagan/620951f1ea9764

Anonim spunea...

http://www.trilulilu.ro/laleagan/620951f1ea9764

Anonim spunea...

WOW impresionanta pagina ! Cu toate astea a durat o vesnicie sa se incarce. Ma gandeam ca ar

fi bine sa-ti spun pentru a remedia problema asta. Unii oameni s-ar putea sa nu astepte asa

de mult pana se incarca, cu toate ca MERITA DIN PLIN sa astepti !!!

Anonim spunea...

http://soferderomania.promotor.ro/Ovidelu_sv


un vot va rog!!!!

victor spunea...

Echipa frigotehnisti asiguram orice fel de reparatie aparate aer conditionat: incarcari cu freon, reamlasari unitati interioare, exterioare, prelungiri traseu frigorific, incarcari cu freon ecologic, r-410-a, r-407-c, Retrofitari freon neecologic cu freon ecologic, schimbari compresoare de clima, inlocuiri placi electronice.Verificari si intretineri periodice. Telefon: 0727081449 0762111720

Anonymous spunea...

Acesta este site-ul pe care l-am citit despre doctorul Ilekhojie și l-am contactat pentru a mă ajuta să-mi revin fostul iubit să mă căsătorească în luna mai a acestui an și am revenit aici pentru a posta despre el. Doctorul Ilekhojie vă va ajuta să vă rezolvați problema, indiferent prin ce treceți. Postarea despre o casetă de vrăji este foarte ciudată pentru că nu am crezut niciodată că voi putea să spun că am fost ajutat de o casetă de vrăji în a-mi aduce fostul iubit înapoi la mine după 3 ani de contact. Am citit despre Doctor Ilekhojie de pe alte site-uri web și l-am contactat pentru a mă ajuta și în mai puțin de 48 de ore fostul meu iubit m-a sunat și am fost fericit că vrea să se întoarcă la mine. Ne-am întâlnit vineri și mi-a propus, ... A fost cel mai frumos inel. Vă rugăm să vă prezentați pe toți cei de aici, adresați-vă doctorului Ilekhojie pentru a vă rezolva problema pentru dvs. și pentru a vă face fericit cu relația dvs. care vă doare. Iubirea este cel mai bun sentiment experimentat vreodată. Trimiteți-i un e-mail la gethelp05@gmail.com sau direct pe ce aplicație App +2348147400259.

Unknown spunea...

Aveți vreo problemă care vă deranjează?
Vrei să câștigi la loterie?
Aveți vreo boală?
Ești deprimat?
Ai nevoie de vindecare?
Vrei să-l aduci înapoi pe fostul tău?

Sau trebuie să concepi etc.
Aduc vești bune; Dr. Ilekhojie te va ajuta marele psihic / vrăjitor. Este foarte bun în vrăji, așa că este recomandat
de departe și de aproape. Vorbește cu el astăzi, o va face
fii capabil să te ajute. Confidențialitatea dvs. este plasată
Strict confidential. Trimiteți-i un e-mail la: gethelp05@gmail.com nu muriți cu boala dvs., dați-vă voie ... meritați să fiți fericiți

Anonymous spunea...

Sunt Laura Dalek din (ALABAMA), Când am găsit în cele din urmă mărturii despre această casă de vrăjitoare Dr. Ilekhojie, cum a ajutat mulți oameni să-și recupereze iubitele și casele rupte, am contactat și el pentru că eram absolut disperat să-mi recuperez iubitul. Viața fără iubitul meu a fost o adevărată mizerie pentru mine și copiii mei. Am vrut o schimbare dramatică și am crezut că vraja de dragoste poate fi soluția. După ce am discutat rezoluția cu dr. Ilekhojie, mi-a dat speranța că îmi va restabili relația. M-am simțit încrezător că de fapt va face iubitul meu să se întoarcă acasă și a făcut-o! Este fantastic ceea ce mi-a făcut acest grozav minunat, ajutorul lui nu are preț! Nu știu ce aș fi făcut fără dr. Ilekhojie, își face treaba atât de bine, că este organizat și extrem de funcțional, cred că este cel mai bun joc de vrăji pe care pot conta atunci când vine vorba de tot felul de vrăji, sunt atât de fericit încât iubitul meu se întoarce acasă. Dacă aveți nevoie de ajutor, contactați-l chiar acum prin aceste detalii de mai jos: E-mail: gethelp05@gmail.com WhatsApp +2348147400259

Anonymous spunea...

După ce prietenul meu de un an s-a despărțit de mine, abia puteam să vorbesc fără să plâng. Mă simțeam orbit și nu știam ce să fac. Nu știam dacă aș putea să-l recuperez și anxietatea era insuportabilă. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că l-am iubit atât de mult. Așa că am luat legătura cu această minusculă vrăjitoare. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra lui și la doar 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. Dr. Ilekhojie l-a eliberat să știe cât de mult îl iubesc și îl doresc. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această mare casă de vrăjire oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la gethelp05@gmail.com sau sunați-l / WhatsApp: +2348147400259 "Sunt atât de recunoscător și pot spune asta dacă aveți am fost despărțit și vreau să o recuperez pe acea persoană, dr. Ilekhojie este cel mai bun! Nu voi uita niciodată cât m-a ajutat

Anonymous spunea...

După ce prietenul meu de un an s-a despărțit de mine, abia puteam să vorbesc fără să plâng. Mă simțeam orbit și nu știam ce să fac. Nu știam dacă aș putea să-l recuperez și anxietatea era insuportabilă. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare pentru că îl iubisem atât de mult. Așa că am luat legătura cu această minusculă vrăjitoare. El m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra lui și la doar 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. Dr. Ilekhojie l-a eliberat să știe cât de mult îl iubesc și îl doresc. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste împărtășim. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această minunată vrăjitorie oricui are nevoie cu adevărat de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți-l pe email la gethelp05@gmail.com sau sunați-l / WhatsApp: +2348147400259 "Sunt atât de recunoscător și pot spune asta dacă aveți am fost despărțit și vreau să recuperez persoana respectivă, dr. Ilekhojie este cel mai bun! Nu voi uita niciodată cât m-a ajutat