marți, 3 februarie 2009

Data intalnire de 10 ani!!!

Dragilor,

Am vorbit la Trust Doina si singura sambata din luna mai libera este 23 mai. Este la 5 saptamani distanta de Sarbatorile de Paste. Eu zic ca data este foarte ok. A doua varianta este vineri, 29 mai. Ma gandesc ca fiind vineri exista un risc destul de mare de a nu veni nici profesori si nici fosti elevi care nu locuiesc in oras si care ar trebui sa isi ia doua zile libere de la birou.Voi ce parere aveti? Rezervarea a fost facuta pentru ambele date, dar trebuie sa vorbesc maine dimineata cu ea si sa ii spun care e data finala, care din cele doua date ramane.

O data sigura trebuie confirmata cat de repede pentru ca exista si riscul (destul de mare) sa rezerve altcineva. Pentru rezervare este nevoie de un avans in valoare de 500 RON. Mama mea a dat deja acest avans pentru a ne asigura ca nu exista riscul de a pierde rezervarea, dar trebuie sa ne hotaram pentru care din cele doua date optam. In cazul in care nici una din cele doua date nu vi se par ok, nu este nici o problema, avansul ne va fi returnat.

In legatura cu meniul, doamna director de la Trust Doina mi-a spus ca orientativ un meniu care include aperitiv, friptura, desert, cafea, bauturi racoritoare si bauturi alcoolice, ajunge in jur de 85 RON.

Cam atat despre restaurant si meniu. I-am spus doamnei de la Trust Doina ca ne vom vedea pe data de 14 februarie pentru a stabili detalii.

Va rog mult de tot sa va exprimati optiunile cat de repede, pentru a avea un raspuns sigur in cursul diminetii de maine.

Mult spor la toate cate faceti,
L

3 comentarii:

Anonim spunea...

ok zic eu 23 mai. da sa vedem si alte sugestii. oana

anca paun spunea...

e perfecta data de sambata. asa spun eu.o sa anunt pe iulia, alina apredoaei, codruta, jannete

Anonim spunea...

@ Anca Paun

Ma bucur tare ca data suna bine pentru toata lumea. Voi confirma rezervarea astazi.

Rugamintea mea este sa le rogi pe fetele cu care vorbesti sa intre pe bloog si sa isi lase datele de contact (mai ales email) pentru a putea trimite invitatia centralizat la cat mai multe persoane.

O zi faina si abia astept sa ne vedem,

Letitia